Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/968
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛитовченко, І.Л.-
dc.date.accessioned2013-12-16T11:34:59Z-
dc.date.available2013-12-16T11:34:59Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationЛитовченко І. Л. Еволюція теорії маркетингу в сучасних умовах / І. Л. Литовченко // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський держ. екон. ун-т. – Одеса, 2010. – Вип. 39. - С. 103-106.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/968-
dc.description.abstractУ статті досліджено генезис і еволюція концепцій маркетингової філософії бізнесу. Розглянуто три етапи трансформації теоретичних положень. Проаналізовано чотири основних складових руху Інтернету у житті сучасного суспільства, у тому числі в його економічній складовій. Запропонована парадигма Інтернет-маркетингу, яка відповідна сучасним умовам переходу до інформаційного суспільства. The article genesis and evolution conceptions of marketing philosophy of business are studied. Three stages of transformation of theoretical positions are considered. Four major components of Internet traffic in modern society, including its economic component, are analyzed. The economic Internet-marketing paradigm in the modern terms of passing to informative society is offered.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherОдеський державний економічний університетru_RU
dc.titleЕволюція теорії маркетингу в сучасних умовахru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Випуск 39

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Литовченко І.Л. Еволюція теорії маркетингу в сучасних умовах.pdf154,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.