Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9702
Назва: Моніторинг структури готельних брендів Європи
Інші назви: Monitoring the structure of hotel brands in Europe
Автори: Шикіна, О.В.
Shykina, O.
Бібліографічний опис: Шикіна О. В. Моніторинг структури готельних брендів Європи / О. В. Шикіна // Науковий вісник Одеського національного економічного університету. Всеукраїнська асоціація молодих науковців. – Науки: економіка, політологія, історія. – 2019. – № 3 (266). – С. 178-201.
Дата публікації: 2019
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ідентифікатор DOI: DOI: 10.32680/2409-9260-2019-3-266-178-201
Ключові слова: структура готельного ринку
міжнародна готельна індустрія
готельні мережі
рейтинги готельних мереж
готельні бренди
готельний ринок Європи
hotel market structure
international hotel industry
hotel chains
hotel chain ratings
hotel brands
hotel market in Europe
Короткий огляд (реферат): У статті проведено моніторинг міжнародної готельної індустрії Європи, визначено основних лідерів готельних мереж цього регіону, надано їм стислу характеристику. Так, лідером за кількістю номерного фонду є готельна мережа Accor, якій більше ніж 40 років та за цей час було відкрито 4283 готелів у 95 країнах світу. Приділено увагу окремим брендам, що входять у структуру готельних мереж, розглянуто їх позиції у загальному рейтингу Європи. На першому місці знов знаходиться мережа AccorHotels з готельним брендом Ibis, що відноситься до економічного класу. Цей бренд є широко розповсюдженим на європейському ринку – 58% від загальної кількості у світі. А якщо об’єднати у мега бренд Ibis готельні бренди – Ibis, Ibis Styles та Ibis Budget, то у 2018 році вони займали перше місце навіть за кількістю мережевих готелів у Європі. Проведено аналіз динаміки лідируючих готельних брендів Європи у 2017-2018 рр. Розглянуто сегмент готельних брендів Європи, що не вийшли за межи даного регіону, тобто не представлені у інших країнах. Проаналізовано готельні бренди Європи за країнами походження у 2017 р., виявлено загальні тенденції та імовірні шляхи розвитку. У переліку було досліджено 20 країн, абсолютним лідером з яких за кількістю брендів є США з 34 брендами та 7 готельними компаніями, що склало більше 30 % номерного фонду проаналізованих готелів. Розглянуто ситуацію кількісного співвідношення мережевих готелів до незалежних по окремим країнам Європи у 2017 р. Виявлено країни лідери за кількістю міжнародних брендів у порівнянні з місцевими готельними брендами. Наведено ранжування готельних брендів Європи за класифікацією STR (Smith Travel Research). Розглянуто більш детально сегмент готельних брендів високого класу. Запропоновано імовірні шляхи розвитку міжнародної готельної індустрії Європи.
The article monitors the international hotel industry in Europe, identifies the main leaders of hotel chains in this region, gives them a brief description. Thus, the leader in the number of rooms is the hotel chain Accor, which exists for more than 40 years and during this time opened 4283 hotels in 95 countries. The attention of individual brands within the structure of hotel chains has been considered, their positions in the general rating of Europe are considered. The AccorHotels network with the Ibis hotel brand, which belongs to the economy class, is in the first place again. This brand is widespread in the European market – 58% of the total number in the world. And if Ibis, Ibis Styles and Ibis Budget brands combine into the mega brand, then in 2018 they ranked first in the number of chain hotels in Europe. The analysis of dynamics of the leading hotel brands of Europe in 2017-2018 is carried out. The segment of hotel brands in Europe, which did not go beyond the region, is considered, that is, hotels are not represented in other countries. The hotel brands in Europe by country of origin in 2017 are analyzed, general tendencies and possible ways of development are revealed. The list has examined 20 countries, the absolute leader of which with the number of brands is the United States with 34 brands and 7 hotel companies, the share of which was more than 30% of the number of rooms analyzed hotels. The situation of the quantitative ratio of chain hotels to independent hotels in different countries of Europe in 2017 is considered. The countries are determined by the number of international brands in comparison with local hotel brands. Ranking of European hotel brands by classification STR (Smith Travel Research) is given. The segment of hotel brands of a high class is considered in more detail. Possible ways of development of the international hotel industry of Europe are offered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9702
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу
№ 3 (266)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шикіна О.В. Моніторинг структури готельних брендів Європи.pdf877,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.