Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/972
Title: Маркетингові стратегічні рішення в страхових компаніях
Authors: Рулінська, О.В.
Рулинская, О.В.
Rulinskaya, O.
Citation: Рулінська О. В. Маркетингові стратегічні рішення в страхових компаніях / О. В. Рулінська // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський держ. екон. ун-т. – Одеса, 2010. – Вип. 39. - С. 157-163.
Issue Date: 2010
Publisher: Одеський державний економічний університет
Abstract: Охарактеризовано GAP-аналіз, що входить до системи методів стратегічного маркетингового планування. Визначені основні р озриви, що можуть бути характерними для компаній, що діють на страховому ринку. Охарактеризовані основні засоби виходу із стратегічних маркетингових та організаційних розривів. Рекомендована класифікація маркетингових розривів в залежності від типу попиту. A GAP-analysis which is included in the system of methods of the strategic marketing planning is described. Basic breaks, which can be characteristic for companies which operate at the insurance market, are certain. The fixed assets of exit are described from strategic marketings and organizational breaks. Recommended classification of marketings breaks depending on as demand.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/972
Appears in Collections:Випуск 39
Кафедра маркетингу та міжнародної логістики



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.