Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/972
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРулінська, О.В.-
dc.contributor.authorРулинская, О.В.-
dc.contributor.authorRulinskaya, O.-
dc.date.accessioned2013-12-16T11:37:48Z-
dc.date.available2013-12-16T11:37:48Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationРулінська О. В. Маркетингові стратегічні рішення в страхових компаніях / О. В. Рулінська // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський держ. екон. ун-т. – Одеса, 2010. – Вип. 39. - С. 157-163.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/972-
dc.description.abstractОхарактеризовано GAP-аналіз, що входить до системи методів стратегічного маркетингового планування. Визначені основні р озриви, що можуть бути характерними для компаній, що діють на страховому ринку. Охарактеризовані основні засоби виходу із стратегічних маркетингових та організаційних розривів. Рекомендована класифікація маркетингових розривів в залежності від типу попиту. A GAP-analysis which is included in the system of methods of the strategic marketing planning is described. Basic breaks, which can be characteristic for companies which operate at the insurance market, are certain. The fixed assets of exit are described from strategic marketings and organizational breaks. Recommended classification of marketings breaks depending on as demand.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherОдеський державний економічний університетru_RU
dc.titleМаркетингові стратегічні рішення в страхових компаніяхru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Випуск 39
Кафедра маркетингу та міжнародної логістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.