Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9734
Назва: Облік і аудит розрахунків за виплатами працівникам: питання методології та практики на прикладі ПАТ «ОЗГТВ»
Інші назви: Accounting and audit of employee benefit settlement: issues of methodology and practice (example of OZGTV PJSC”)
Автори: Умриш, М.В.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: виплати працівникам
оплата праці
фонд оплати праці
форми оплати праці
нарахування
утримання
відрахування
employee benefits
remuneration of labour
payroll budget
forms of remuneration of labour
accruals
deductions
reductions
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти _та практика обліку, аналізу і аудиту розрахунків за виплатами працівникам та пов‟язаними з ними розрахунками. Проаналізовано ефективність використання коштів на оплату праці робітників підприємства. Розглянуто питання організації внутрішнього контролю розрахунків з оплати праці та шляхи удосконалення методики обліку та внутрішнього контролю розрахунків з оплати праці на базовому підприємстві. Запропоновано ввести до практики використання графіків документообігу, розробити гнучкі тарифні ставки та посадові оклади, оптимізувати матеріальні витрати. Рекомендовано переглянути склад та структуру витрат на оплату праці, зменшити кількість документації за рахунок впровадження накопичувальних документів, використання типових міжвідомчих форм, пристосованих до використання автоматизованих бухгалтерських програм.
The theoretical aspects, as well as the practice of accounting, analysis and audit of settlement of the employee benefits and related settlements are considered in the work. The utilization efficiency of the payroll budget of the enterprise was analyzed. The issue of organization of internal control of payroll settlement and ways of improving the methods of accounting and internal control of payroll settlement at the base enterprise was considered. It is proposed to introduce into practice the use of document flow schedules, to develop flexible wage rates and salaries, and to optimize tangible costs. It is recommended to revise the composition and structure of payroll costs, to reduce the amount of documentation due by introducing accumulative documents and using typical interdepartmental forms adapted for the use of automated accounting software.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9734
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.PDF420,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат.PDF490,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.