Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9764
Назва: Новітні банківські продукти фінансової установи
Інші назви: Modern banking products of financial institutes
Автори: Тур, О.С.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: новітні банківські продукти
Private Banking
пороги входу до сегменту РВ
конкурентоспроможність продуктів сегменту PB
the newest banking products
Private Banking
entry thresholds for the PB segment
the competitiveness of the products of the PB segment
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об'єкт дослідження ПАТ «УкрСиббанк». У І розділі роботи розглядаються сутність та історія поняття нових банківських продуктів, різновид персональних банківських послуг в Україні та поширеність серед клієнтів, потреби клієнтів Private Banking. У роботі визначено, що банки почали знижувати рівень входу в бізнес і більше орієнтуватися на Преміум – банкінг. У зв'язку з цим, у роботі розглядаються проблеми та перспективи розвитку сучасного українського приватного банківського обслуговування. У ІІ розділі роботи наведено аналіз фінансових показників сегменту Private Banking ПАТ «УкрСиббанку». Розглянуто статистику щодо клієнтського портфелю українських банків, що надають приватні послуги, а також динаміку зміни кількості мільйонерів в Україні. Висвітлено пріоритети клієнтів в цьому напрямку. Описано продуктову пропозицію банків для клієнтів з великим приватним капіталом. В ІІІ розділі надано рекомендації щодо поліпшення ситуації в даному бізнесу. В особливості було звернуто увагу на сучасні світові тенденції в даній індустрії, які, в свою чергу, трансформуються і в українській Private Banking.
Master's qualification work consists of three sections. The object of research is Ukrsibbank. Section I deals with the essence and history of the concept of new banking products, the kind of personal banking services in Ukraine and the prevalence among clients, and the needs of Private Banking clients. It is determined that banks began to reduce the level of entry into the business and to focus more on Premium - banking. In this regard, the paper deals with the problems and prospects of the development of modern Ukrainian private banking services. In section II of the work the analysis of financial indicators of the Private Banking segment of Ukrsibbank is presented. The statistics on the client portfolio of Ukrainian banks providing private services, as well as the dynamics of changes in the number of millionaires in Ukraine are considered. The priorities of clients in this direction are highlighted. The product offer of banks for customers with large private capital is described. The third section provides recommendations for improving the situation in this business. In particular, attention was paid to the current world trends in this industry, which, in turn, are transformed into the Ukrainian Private Banking.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9764
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.pdf302,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат.pdf171,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.