Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9786
Title: Шляхи удосконалення міжнародної маркетингової діяльності промислового підприємства (на прикладі ТОВ "Телекарт-Прилад")
Other Titles: Ways to improve the international marketing activities of industrial enterprises (the example of LLC "Telekart-Prylad")
Authors: Швагер, О.Р.
Issue Date: 2018
Keywords: міжнародна маркетингова діяльність
зовнішнє середовище
експорт
збут
реклама
приладобудування
ефективність
комплекс маркетингу
«Телекарт-Прилад»
international marketing activity
external environment
export
sale
advertising
instrument making
efficiency
marketing complex
"Telekart- Prylad "
Abstract: Проаналізовано зовнішньоекономічну діяльність ТОВ «Телекарт-Прилад», здійснено аналіз впливу чинників, що сприяють та заважають здійсненню міжнародного маркетингу. Запропоновано напрями вдосконалення міжнародної маркетингової діяльності підприємства, зокрема шляхом диверсифікації ринків збуту та виробництва, використання можливостей електронної комерції. Розраховано прибутковість маркетингових інвестицій щодо виготовлення нового виду продукції.
The analysis of factors that influence on promotion and implementation of international marketing is analyzed. The directions of improvement of the international marketing activity, in particular, by diversification of markets of sales and production, use possibilities of electronic commerce, are offered. The profitability of marketing investments for the new type production was calculated.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9786
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Швагер О.Р. Кваліфікаційна робота.pdf363,82 kBAdobe PDFView/Open
Швагер О.Р. Реферат.pdf243,75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.