Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9786
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШвагер, О.Р.-
dc.date.accessioned2019-07-31T08:37:17Z-
dc.date.available2019-07-31T08:37:17Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9786-
dc.description.abstractПроаналізовано зовнішньоекономічну діяльність ТОВ «Телекарт-Прилад», здійснено аналіз впливу чинників, що сприяють та заважають здійсненню міжнародного маркетингу. Запропоновано напрями вдосконалення міжнародної маркетингової діяльності підприємства, зокрема шляхом диверсифікації ринків збуту та виробництва, використання можливостей електронної комерції. Розраховано прибутковість маркетингових інвестицій щодо виготовлення нового виду продукції.ru_RU
dc.description.abstractThe analysis of factors that influence on promotion and implementation of international marketing is analyzed. The directions of improvement of the international marketing activity, in particular, by diversification of markets of sales and production, use possibilities of electronic commerce, are offered. The profitability of marketing investments for the new type production was calculated.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectміжнародна маркетингова діяльністьru_RU
dc.subjectзовнішнє середовищеru_RU
dc.subjectекспортru_RU
dc.subjectзбутru_RU
dc.subjectрекламаru_RU
dc.subjectприладобудуванняru_RU
dc.subjectефективністьru_RU
dc.subjectкомплекс маркетингуru_RU
dc.subject«Телекарт-Прилад»ru_RU
dc.subjectinternational marketing activityru_RU
dc.subjectexternal environmentru_RU
dc.subjectexportru_RU
dc.subjectsaleru_RU
dc.subjectadvertisingru_RU
dc.subjectinstrument makingru_RU
dc.subjectefficiencyru_RU
dc.subjectmarketing complexru_RU
dc.subject"Telekart- Prylad "ru_RU
dc.titleШляхи удосконалення міжнародної маркетингової діяльності промислового підприємства (на прикладі ТОВ "Телекарт-Прилад")ru_RU
dc.title.alternativeWays to improve the international marketing activities of industrial enterprises (the example of LLC "Telekart-Prylad")ru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Швагер О.Р. Кваліфікаційна робота.pdf363,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Швагер О.Р. Реферат.pdf243,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.