Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9793
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНачев, М.Ю.-
dc.date.accessioned2019-08-07T10:35:36Z-
dc.date.available2019-08-07T10:35:36Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9793-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти щодо управління якістю послуг готелями України. Аналіз стану ринку готельних послуг в Україні дав змогу з’ясувати, що готельна індустрія України переживає кризовий період, здійснюючи діяльність під впливом певних проблем розвитку, а саме: недосконале бюджетне фінансування, нестабільне законодавство, нерозвиненість системи управління з боку власників. існує проблема невідповідності цін рівню якості готельних послуг. Вартість проживання в українських готелях в 2-3 рази перевищує вартість проживання в готелях аналогічного рівня країн Європи, що зумовлено неналежним державним регулюванням цієї сфери і низьким рівнем диференціації готельних послуг.ru_RU
dc.description.abstractThe article deals with the theoretical aspects of the quality management of hotel services in Ukraine. An analysis of the status of the hotel services market in Ukraine made it possible to find out that Ukraine's hotel industry is experiencing a crisis period, carrying out its activities under the influence of certain developmental problems, namely: imperfect budget financing, unstable legislation, and underdevelopment of the management system by the owners. There is a problem of price discrepancy to the quality of hotel services. The cost of living in Ukrainian hotels is 2-3 times higher than the cost of living in hotels of a similar level in Europe, due to inadequate state regulation of this area and low level of differentiation of hotel services.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectсистема управління якістюru_RU
dc.subjectготельru_RU
dc.subjectготельні послугиru_RU
dc.subjectстандартиru_RU
dc.subjectISO 9001:2015ru_RU
dc.subjectаудитru_RU
dc.subjectаналіз зацікавлених сторінru_RU
dc.subjectquality management systemru_RU
dc.subjecthotelru_RU
dc.subjecthotel servicesru_RU
dc.subjectstandardsru_RU
dc.subjectISO 9001: 2015ru_RU
dc.subjectauditru_RU
dc.subjectstakeholder analysisru_RU
dc.titleФормування системи управління якістю готельного підприємства у контексті вимог міжнародного стандарту ISO 9001:2015ru_RU
dc.title.alternativeFormation of the quality management system of the hotel in the context of the requirements of the international standard ISO 9001:2015ru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Начев М.Ю. Кваліфікаційна робота.pdf253,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Начев М.Ю. Реферат.pdf176,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.