Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9796
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВолгунова, А.І.-
dc.date.accessioned2019-08-07T11:14:54Z-
dc.date.available2019-08-07T11:14:54Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9796-
dc.description.abstractПредметом даної дипломної роботи є особливості формування комунікативної політики в системі маркетингу підприємства. Об'єкт дипломної роботи – маркетингова діяльність підприємства «Альфа-Пак», що реалізує пакувальні матеріали в Одеському регіоні.ru_RU
dc.description.abstractThesis consists of three chapters. The subject of this diploma is a specialities formation of communication policy in the system of corporate marketing. The object of the thesis is the marketing activity of the Alfa-Pack company, which proposes package materials in the Odessa Region.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectмаркетингові комунікаціїru_RU
dc.subjectІнтернет-маркетингru_RU
dc.subjectупаковкаru_RU
dc.subjectпакувальні матеріалиru_RU
dc.subjectmarketing communicationru_RU
dc.subjectInternet marketingru_RU
dc.subjectpackagingru_RU
dc.subjectpackage materialsru_RU
dc.titleКомунікативна політика в системі маркетингу підприємства «Альфа-Пак» на ринку пакувальних матеріалівru_RU
dc.title.alternativeCommunication policy in marketing system of “Alfa-Pack” enterprise on the package materials marketru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.