Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9797
Назва: Комунікативна політика в системі маркетингу Одеського національного економічного університету на ринку освітніх послуг
Інші назви: Communicative policy in the marketing system of the Odessa National Economic University in the educational market
Автори: Каліна, М.В.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: маркетинг освітніх послуг
університет
комунікативні політика
ринок освітніх послуг
стратегічний маркетинговий менеджмент
ефективність
інструменти маркетингової політики комунікацій
marketing education services
university
communication policy
education services market
strategic marketing management
efficiency
tools marketing communication policy
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти комунікативної політики соціального маркетингу освітніх послуг; розглянуті основні поняття та цілі комунікативної діяльності на ринку освітніх послуг, розглянута необхідність використання інструментів стратегічного маркетингового менеджменту у закладах вищої освіти України.
Diploma thesis deals with theoretical aspects of communicative policy of social marketing of educational services; the main concepts and goals of communicative activity in the educational services market are considered, the necessity of using strategic marketing management tools in higher education institutions of Ukraine is considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9797
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Каліна М.В. Кваліфікаційна робота.pdf776,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Каліна М.В. Реферат.pdf519,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.