Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9797
Title: Комунікативна політика в системі маркетингу Одеського національного економічного університету на ринку освітніх послуг
Other Titles: Communicative policy in the marketing system of the Odessa National Economic University in the educational market
Authors: Каліна, М.В.
Issue Date: 2018
Keywords: маркетинг освітніх послуг
університет
комунікативні політика
ринок освітніх послуг
стратегічний маркетинговий менеджмент
ефективність
інструменти маркетингової політики комунікацій
marketing education services
university
communication policy
education services market
strategic marketing management
efficiency
tools marketing communication policy
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні аспекти комунікативної політики соціального маркетингу освітніх послуг; розглянуті основні поняття та цілі комунікативної діяльності на ринку освітніх послуг, розглянута необхідність використання інструментів стратегічного маркетингового менеджменту у закладах вищої освіти України.
Diploma thesis deals with theoretical aspects of communicative policy of social marketing of educational services; the main concepts and goals of communicative activity in the educational services market are considered, the necessity of using strategic marketing management tools in higher education institutions of Ukraine is considered.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9797
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Каліна М.В. Кваліфікаційна робота.pdf776,4 kBAdobe PDFView/Open
Каліна М.В. Реферат.pdf519,97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.