Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9799
Назва: Управління маркетингом підприємства ТОВ «Телекарт Прилад» в сучасних умовах
Інші назви: Management of marketing of the enterprise of LLC "Telekard Device"
Автори: Ловчєва, А.К.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: маркетинг
комплекс маркетингу
функції маркетингу
факторний аналіз
маркетингові комунікації
маркетингова програма
SWOT-аналіз
рекламна продукція
ефективність реалізації проекту
marketing
marketing complex
marketing functions
factor analysis
marketing communications
marketing program
SWOT analysis
advertising products
project implementation efficiency
Короткий огляд (реферат): В роботі розглядаються теоретичні основи маркетингової діяльності підприємства; основні елементи комплексу маркетингу та його функції. Проведено аналіз основних економічних показників господарської і фінансової діяльності ТОВ «Телекарт Прилад», проведено факторний аналіз обсягу отриманого чистого фінансового результату підприємства.
The paper considers the theoretical foundations of the marketing activity of the enterprise; the main elements of the marketing complex and its functions. The analysis of the main economic indicators of economic and financial activity of LLC "Telecard Device" was carried out, factor analysis of the net financial result of the enterprise was obtained.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9799
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.