Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9800
Назва: Управління комплексом маркетингу на підприємстві освітніх послуг «Курси іноземних мов «Інтерлінгва»
Інші назви: Management of the marketing complex at the company of educational services "Language courses "Interlingua"
Автори: Маліченко, А.В.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: маркетинг
комплекс маркетингу
маркетинг-мікс
освітні послуги
ефективність
управління
marketing
marketing complex
marketing mix models
educational services
efficiency
management
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти управління комплексом маркетингу; охарактеризовано існуючі підходи до формування концепцій маркетинг-мікс та їх елементи; розглянуто методичну базу для оцінки ефективності комплексу маркетингу.
Diploma thesis deals with theoretical aspects of marketing complex management; the existing approaches to the formation of marketing mix models and their elements are described; the methodological basis for evaluation of the marketing complex efficiency is considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9800
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.