Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9800
Title: Управління комплексом маркетингу на підприємстві освітніх послуг «Курси іноземних мов «Інтерлінгва»
Other Titles: Management of the marketing complex at the company of educational services "Language courses "Interlingua"
Authors: Маліченко, А.В.
Issue Date: 2018
Keywords: маркетинг
комплекс маркетингу
маркетинг-мікс
освітні послуги
ефективність
управління
marketing
marketing complex
marketing mix models
educational services
efficiency
management
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні аспекти управління комплексом маркетингу; охарактеризовано існуючі підходи до формування концепцій маркетинг-мікс та їх елементи; розглянуто методичну базу для оцінки ефективності комплексу маркетингу.
Diploma thesis deals with theoretical aspects of marketing complex management; the existing approaches to the formation of marketing mix models and their elements are described; the methodological basis for evaluation of the marketing complex efficiency is considered.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9800
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.