Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9800
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМаліченко, А.В.-
dc.date.accessioned2019-08-08T10:28:47Z-
dc.date.available2019-08-08T10:28:47Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9800-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти управління комплексом маркетингу; охарактеризовано існуючі підходи до формування концепцій маркетинг-мікс та їх елементи; розглянуто методичну базу для оцінки ефективності комплексу маркетингу.ru_RU
dc.description.abstractDiploma thesis deals with theoretical aspects of marketing complex management; the existing approaches to the formation of marketing mix models and their elements are described; the methodological basis for evaluation of the marketing complex efficiency is considered.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectкомплекс маркетингуru_RU
dc.subjectмаркетинг-міксru_RU
dc.subjectосвітні послугиru_RU
dc.subjectефективністьru_RU
dc.subjectуправлінняru_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.subjectmarketing complexru_RU
dc.subjectmarketing mix modelsru_RU
dc.subjecteducational servicesru_RU
dc.subjectefficiencyru_RU
dc.subjectmanagementru_RU
dc.titleУправління комплексом маркетингу на підприємстві освітніх послуг «Курси іноземних мов «Інтерлінгва»ru_RU
dc.title.alternativeManagement of the marketing complex at the company of educational services "Language courses "Interlingua"ru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.