Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9801
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМарченко, К.В.-
dc.date.accessioned2019-08-08T10:43:40Z-
dc.date.available2019-08-08T10:43:40Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9801-
dc.description.abstractПредметом даної дипломної роботи є особливості формування інтернет маркетингової політики в системі маркетингу підприємства. Об'єкт дипломної роботи – інтеренет маркетинг підприємства «Тапмедіа», що реалізує консалтингові послуги в Одеському регіоні.ru_RU
dc.description.abstractThe subject of this thesis is the peculiarities of the formation of Internet marketing policy in the marketing system of the enterprise. The object of the thesis is the Internet marketing of the company "Tapmedia", which realizes consulting services in the Odessa region.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectконсалтингові послугиru_RU
dc.subjectінтернет-маркетингru_RU
dc.subjectмобільні додаткиru_RU
dc.subjectаффіліат маркетингru_RU
dc.subjectconsulting servicesru_RU
dc.subjectinternet marketingru_RU
dc.subjectmobile applicationsru_RU
dc.subjectaffiliate marketingru_RU
dc.titleІнтернет маркетинг підприємствru_RU
dc.title.alternativeOnline business marketingru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.