Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9802
Назва: Управління комплексом маркетингу на прикладі ресторану «Дача»
Інші назви: Management of the marketing complex on the example of the restaurant “Dacha”
Автори: Нгуєн Зуй Хоанг
Дата публікації: 2018
Ключові слова: маркетингова діяльність
маркетинг в ресторанному бізнесі
комплекс маркетингу підприємств ресторанного господарства
маркетингові комунікації
ТОВ «ДРАЙВ-ИН»
ресторан «Дача»
програма автоматизації ресторанів «Iiko»
marketing activity
marketing in restaurant business
restaurant marketing complex
marketing communications
DRIVE-IN LLC
Dacha restaurant
Iiko restaurant automation program
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються сутність понять ресторан та ресторанні послуги, види та особливості ресторанних послуг теоретичні основи маркетингу в ресторанному бізнесі, комплекс маркетингу підприємств ресторанного господарства.
The essence of the concepts of restaurant and restaurant services, types and features of restaurant services, theoretical bases of marketing in the restaurant business, the complex of marketing of enterprises of restaurant economy are considered in the work.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9802
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.