Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9802
Title: Управління комплексом маркетингу на прикладі ресторану «Дача»
Other Titles: Management of the marketing complex on the example of the restaurant “Dacha”
Authors: Нгуєн Зуй Хоанг
Issue Date: 2018
Keywords: маркетингова діяльність
маркетинг в ресторанному бізнесі
комплекс маркетингу підприємств ресторанного господарства
маркетингові комунікації
ТОВ «ДРАЙВ-ИН»
ресторан «Дача»
програма автоматизації ресторанів «Iiko»
marketing activity
marketing in restaurant business
restaurant marketing complex
marketing communications
DRIVE-IN LLC
Dacha restaurant
Iiko restaurant automation program
Abstract: У роботі розглядаються сутність понять ресторан та ресторанні послуги, види та особливості ресторанних послуг теоретичні основи маркетингу в ресторанному бізнесі, комплекс маркетингу підприємств ресторанного господарства.
The essence of the concepts of restaurant and restaurant services, types and features of restaurant services, theoretical bases of marketing in the restaurant business, the complex of marketing of enterprises of restaurant economy are considered in the work.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9802
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.