Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9802
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНгуєн Зуй Хоанг-
dc.date.accessioned2019-08-08T10:55:35Z-
dc.date.available2019-08-08T10:55:35Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9802-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються сутність понять ресторан та ресторанні послуги, види та особливості ресторанних послуг теоретичні основи маркетингу в ресторанному бізнесі, комплекс маркетингу підприємств ресторанного господарства.ru_RU
dc.description.abstractThe essence of the concepts of restaurant and restaurant services, types and features of restaurant services, theoretical bases of marketing in the restaurant business, the complex of marketing of enterprises of restaurant economy are considered in the work.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectмаркетингова діяльністьru_RU
dc.subjectмаркетинг в ресторанному бізнесіru_RU
dc.subjectкомплекс маркетингу підприємств ресторанного господарстваru_RU
dc.subjectмаркетингові комунікаціїru_RU
dc.subjectТОВ «ДРАЙВ-ИН»ru_RU
dc.subjectресторан «Дача»ru_RU
dc.subjectпрограма автоматизації ресторанів «Iiko»ru_RU
dc.subjectmarketing activityru_RU
dc.subjectmarketing in restaurant businessru_RU
dc.subjectrestaurant marketing complexru_RU
dc.subjectmarketing communicationsru_RU
dc.subjectDRIVE-IN LLCru_RU
dc.subjectDacha restaurantru_RU
dc.subjectIiko restaurant automation programru_RU
dc.titleУправління комплексом маркетингу на прикладі ресторану «Дача»ru_RU
dc.title.alternativeManagement of the marketing complex on the example of the restaurant “Dacha”ru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.