Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9803
Назва: Комунікативна політика в системі маркетингу підприємств (на прикладі ТОВ «Таврія-В»)
Інші назви: Marketing communications in enterprise marketing systems (on the basis of «Tavria-V» Ltd)
Автори: Обнявко, О.В.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: маркетингова діяльність
комплекс маркетингових комунікацій
інтегровані маркетингові комунікації
ТОВ «Таврія-В»
анкетування
CRM-технології
marketing activity
marketing communication complex
integrated marketing communications
Tavria-V Ltd
survey
CRM system
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються поняття та сутність маркетингової комунікативної політики, особливості існуючої комунікативної політики в ТОВ «Таврія-В», запропоновані рекомендації щодо її удосконалення в підприємстві.
The concept and essence of marketing communications, characteristics of the existing marketing communications of Tavria-V Ltd. are considered in the paper.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9803
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Обнявко В.О. Кваліфікаційна робота.pdf308,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Обнявко В.О. Реферат.pdf226,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.