Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9803
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОбнявко, О.В.-
dc.date.accessioned2019-08-08T11:07:31Z-
dc.date.available2019-08-08T11:07:31Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9803-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються поняття та сутність маркетингової комунікативної політики, особливості існуючої комунікативної політики в ТОВ «Таврія-В», запропоновані рекомендації щодо її удосконалення в підприємстві.ru_RU
dc.description.abstractThe concept and essence of marketing communications, characteristics of the existing marketing communications of Tavria-V Ltd. are considered in the paper.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectмаркетингова діяльністьru_RU
dc.subjectкомплекс маркетингових комунікаційru_RU
dc.subjectінтегровані маркетингові комунікаціїru_RU
dc.subjectТОВ «Таврія-В»ru_RU
dc.subjectанкетуванняru_RU
dc.subjectCRM-технологіїru_RU
dc.subjectmarketing activityru_RU
dc.subjectmarketing communication complexru_RU
dc.subjectintegrated marketing communicationsru_RU
dc.subjectTavria-V Ltdru_RU
dc.subjectsurveyru_RU
dc.subjectCRM systemru_RU
dc.titleКомунікативна політика в системі маркетингу підприємств (на прикладі ТОВ «Таврія-В»)ru_RU
dc.title.alternativeMarketing communications in enterprise marketing systems (on the basis of «Tavria-V» Ltd)ru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Обнявко В.О. Кваліфікаційна робота.pdf308,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Обнявко В.О. Реферат.pdf226,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.