Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9804
Назва: Інтернет-маркетинг підприємств
Інші назви: Internet-marketing of enterprises
Автори: Осадченко, К.Ю.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: інтернет-маркетинг
інструменти Інтернет-маркетингу
просування в соціальних мережах
внутрішня оптимізація сайту
контекстна реклама
таргетована реклама
internet-marketing
internet-marketing instruments
search engine optimization
social media marketing
PPC advertising
target advertising
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти Інтернет маркетингу підприємств в сфері надання послуг. Були розглянуті теоретичні основи головних інструментів Інтернет-маркетингу, а саме контекстна-медійна реклама, внутрішня оптимізація сайту, просування в соціальних мережах та інші.
Diploma thesis deals with theoretical aspects of Theoretical bases of main instruments of Internet-marketingwere considered, namely Ppc advertisement, Search engine optimization of web-site, promotion in social networks. It is analysed the finance state, marketing activity and state of basic instruments of Internet-marketing of the Medical center of beauty and health of "SH". Had been offered ways of improvement of Internet-marketing instruments.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9804
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.