Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9804
Title: Інтернет-маркетинг підприємств
Other Titles: Internet-marketing of enterprises
Authors: Осадченко, К.Ю.
Issue Date: 2018
Keywords: інтернет-маркетинг
інструменти Інтернет-маркетингу
просування в соціальних мережах
внутрішня оптимізація сайту
контекстна реклама
таргетована реклама
internet-marketing
internet-marketing instruments
search engine optimization
social media marketing
PPC advertising
target advertising
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні аспекти Інтернет маркетингу підприємств в сфері надання послуг. Були розглянуті теоретичні основи головних інструментів Інтернет-маркетингу, а саме контекстна-медійна реклама, внутрішня оптимізація сайту, просування в соціальних мережах та інші.
Diploma thesis deals with theoretical aspects of Theoretical bases of main instruments of Internet-marketingwere considered, namely Ppc advertisement, Search engine optimization of web-site, promotion in social networks. It is analysed the finance state, marketing activity and state of basic instruments of Internet-marketing of the Medical center of beauty and health of "SH". Had been offered ways of improvement of Internet-marketing instruments.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9804
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.