Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9804
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОсадченко, К.Ю.-
dc.date.accessioned2019-08-08T11:19:56Z-
dc.date.available2019-08-08T11:19:56Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9804-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти Інтернет маркетингу підприємств в сфері надання послуг. Були розглянуті теоретичні основи головних інструментів Інтернет-маркетингу, а саме контекстна-медійна реклама, внутрішня оптимізація сайту, просування в соціальних мережах та інші.ru_RU
dc.description.abstractDiploma thesis deals with theoretical aspects of Theoretical bases of main instruments of Internet-marketingwere considered, namely Ppc advertisement, Search engine optimization of web-site, promotion in social networks. It is analysed the finance state, marketing activity and state of basic instruments of Internet-marketing of the Medical center of beauty and health of "SH". Had been offered ways of improvement of Internet-marketing instruments.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectінтернет-маркетингru_RU
dc.subjectінструменти Інтернет-маркетингуru_RU
dc.subjectпросування в соціальних мережахru_RU
dc.subjectвнутрішня оптимізація сайтуru_RU
dc.subjectконтекстна рекламаru_RU
dc.subjectтаргетована рекламаru_RU
dc.subjectinternet-marketingru_RU
dc.subjectinternet-marketing instrumentsru_RU
dc.subjectsearch engine optimizationru_RU
dc.subjectsocial media marketingru_RU
dc.subjectPPC advertisingru_RU
dc.subjecttarget advertisingru_RU
dc.titleІнтернет-маркетинг підприємствru_RU
dc.title.alternativeInternet-marketing of enterprisesru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.