Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9805
Title: Международный маркетинг промышленного предприятия на рынке В2В
Other Titles: International marketing of industrial enterprise on the B2B market
Authors: Пугачева, А.О.
Issue Date: 2018
Keywords: международный маркетинг
рынок В2В
маркетинг промышленного предприятия
конкурентоспособность
marketing
B2B market
industrial enterprise marketing
competitiveness
Abstract: В работе рассматриваются теоретические аспекты международного маркетинга и маркетинговой деятельности на исследуемом предприятии. Проанализированы международный рынок химической продукции, хозяйственная и маркетинговая деятельность завода. Предложены рекомендации по улучшению маркетинговой деятельности завода, а также веб-сайта, найдены пути повышения конкурентоспособности завода, предложена международная маркетинговая стратегия.
Diploma thesis deals with theoretical aspects of international marketing and marketing activities at the studied enterprise. The international market of chemical products, economic and marketing activities of the factory were analyzed. There were proposed the recommendations of improvement of marketing activities of the enterprise and of it’s website, ways of increase of competitiveness of factory are found, the international marketing strategy is developed.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9805
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Пугачева А.О. Кваліфікаційна робота.pdf216,96 kBAdobe PDFView/Open
Пугачева А.О. Реферат.pdf200,49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.