Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9806
Назва: Управління маркетингом підприємств
Інші назви: Management of enterprise marketing
Автори: Тернавський, В.В.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: маркетинг
управління
управління маркетингом
імідж
маркетинг-мікс
рекомендації
комплекс заходів
marketing
management
marketing management
image
marketing mix
recommendations
complex of events
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти управління маркетингом підприємства. Проаналізовано економічна та маркетингова діяльність ТОВ «Телекарт-прилад». Запропоновано реорганізацію служби маркетингу, заходи підвищення іміджу підприємства та формування конкурентної маркетингової стратегії.
The theoretical aspects of management of enterprise marketing are considered in the paper. The economic and marketing activity of ТОВ «Телекарт-прилад» is analyzed. The reorganization of the marketing service, measures to enhance the image of the company and the formation of a competitive marketing strategy are proposed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9806
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.