Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9806
Title: Управління маркетингом підприємств
Other Titles: Management of enterprise marketing
Authors: Тернавський, В.В.
Issue Date: 2018
Keywords: маркетинг
управління
управління маркетингом
імідж
маркетинг-мікс
рекомендації
комплекс заходів
marketing
management
marketing management
image
marketing mix
recommendations
complex of events
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні аспекти управління маркетингом підприємства. Проаналізовано економічна та маркетингова діяльність ТОВ «Телекарт-прилад». Запропоновано реорганізацію служби маркетингу, заходи підвищення іміджу підприємства та формування конкурентної маркетингової стратегії.
The theoretical aspects of management of enterprise marketing are considered in the paper. The economic and marketing activity of ТОВ «Телекарт-прилад» is analyzed. The reorganization of the marketing service, measures to enhance the image of the company and the formation of a competitive marketing strategy are proposed.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9806
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.