Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9806
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТернавський, В.В.-
dc.date.accessioned2019-08-08T11:59:38Z-
dc.date.available2019-08-08T11:59:38Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9806-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти управління маркетингом підприємства. Проаналізовано економічна та маркетингова діяльність ТОВ «Телекарт-прилад». Запропоновано реорганізацію служби маркетингу, заходи підвищення іміджу підприємства та формування конкурентної маркетингової стратегії.ru_RU
dc.description.abstractThe theoretical aspects of management of enterprise marketing are considered in the paper. The economic and marketing activity of ТОВ «Телекарт-прилад» is analyzed. The reorganization of the marketing service, measures to enhance the image of the company and the formation of a competitive marketing strategy are proposed.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectуправлінняru_RU
dc.subjectуправління маркетингомru_RU
dc.subjectіміджru_RU
dc.subjectмаркетинг-міксru_RU
dc.subjectрекомендаціїru_RU
dc.subjectкомплекс заходівru_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.subjectmanagementru_RU
dc.subjectmarketing managementru_RU
dc.subjectimageru_RU
dc.subjectmarketing mixru_RU
dc.subjectrecommendationsru_RU
dc.subjectcomplex of eventsru_RU
dc.titleУправління маркетингом підприємствru_RU
dc.title.alternativeManagement of enterprise marketingru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.