Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9807
Назва: Управління маркетингом підприємств
Інші назви: Marketing management of companies
Автори: Тимофеєва, І.І.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: маркетинг
маркетингова діяльність
конкурентоспроможність
SWOT аналіз
економічна ефективність
департамент маркетингу
marketing
marketing activity
competitiveness
SWOT analysis
economic efficiency
marketing department
Короткий огляд (реферат): В роботі розглядаються теоретичні основи маркетингу, його сутність та значення в діяльності промислового підприємства, надано характеристику комплексу маркетингу і можливостей промислового підприємства та досліджено стан ринку кабельно-провідникової продукції.
The work deals with the theoretical aspects of marketing, its nature and value in the industrial enterprise; characterizes marketing mix and opportunities of industrial company; makes a research of the cable and wiring market.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9807
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.