Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9807
Title: Управління маркетингом підприємств
Other Titles: Marketing management of companies
Authors: Тимофеєва, І.І.
Issue Date: 2018
Keywords: маркетинг
маркетингова діяльність
конкурентоспроможність
SWOT аналіз
економічна ефективність
департамент маркетингу
marketing
marketing activity
competitiveness
SWOT analysis
economic efficiency
marketing department
Abstract: В роботі розглядаються теоретичні основи маркетингу, його сутність та значення в діяльності промислового підприємства, надано характеристику комплексу маркетингу і можливостей промислового підприємства та досліджено стан ринку кабельно-провідникової продукції.
The work deals with the theoretical aspects of marketing, its nature and value in the industrial enterprise; characterizes marketing mix and opportunities of industrial company; makes a research of the cable and wiring market.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9807
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.