Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9807
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТимофеєва, І.І.-
dc.date.accessioned2019-08-08T12:06:48Z-
dc.date.available2019-08-08T12:06:48Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9807-
dc.description.abstractВ роботі розглядаються теоретичні основи маркетингу, його сутність та значення в діяльності промислового підприємства, надано характеристику комплексу маркетингу і можливостей промислового підприємства та досліджено стан ринку кабельно-провідникової продукції.ru_RU
dc.description.abstractThe work deals with the theoretical aspects of marketing, its nature and value in the industrial enterprise; characterizes marketing mix and opportunities of industrial company; makes a research of the cable and wiring market.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectмаркетингова діяльністьru_RU
dc.subjectконкурентоспроможністьru_RU
dc.subjectSWOT аналізru_RU
dc.subjectекономічна ефективністьru_RU
dc.subjectдепартамент маркетингуru_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.subjectmarketing activityru_RU
dc.subjectcompetitivenessru_RU
dc.subjectSWOT analysisru_RU
dc.subjecteconomic efficiencyru_RU
dc.subjectmarketing departmentru_RU
dc.titleУправління маркетингом підприємствru_RU
dc.title.alternativeMarketing management of companiesru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.