Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9808
Назва: Маркетингова діяльність на ринку b2b
Інші назви: Marketing activity in the b2b market
Автори: Тхір, Є.О.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: маркетингова діяльність
ринок b2b
аналіз конкурентоспроможності
ефективність маркетингової діяльності
вдосконалення маркетингу
маркетингова стратегія
комунікативна політика
marketing activity
b2b market
competitiveness analysis
marketing effectiveness
marketing enhancement
marketing strategy
communicative policy
Короткий огляд (реферат): роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингової діяльності на ринку b2b. Проаналізовано конкурентоспроможність на ринку b2b. Запропоновано заходи щодо вдосконалення маркетингової діяльності на підприємстві ТОВ «Цемент» на ринку b2b.
The work deals with the theoretical aspects of essense the market b2b, the difference between industrial and consumer marketing, the influence of competition on the activity of enterprise. The strategy of marketing development of the enterprise for increase of competitiveness in the market is offered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9808
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тхір В.О. Кваліфікаційна робота.pdf240,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Тхір В.О. Реферат.pdf246,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.