Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9808
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТхір, Є.О.-
dc.date.accessioned2019-08-08T12:43:56Z-
dc.date.available2019-08-08T12:43:56Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9808-
dc.description.abstractроботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингової діяльності на ринку b2b. Проаналізовано конкурентоспроможність на ринку b2b. Запропоновано заходи щодо вдосконалення маркетингової діяльності на підприємстві ТОВ «Цемент» на ринку b2b.ru_RU
dc.description.abstractThe work deals with the theoretical aspects of essense the market b2b, the difference between industrial and consumer marketing, the influence of competition on the activity of enterprise. The strategy of marketing development of the enterprise for increase of competitiveness in the market is offered.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectмаркетингова діяльністьru_RU
dc.subjectринок b2bru_RU
dc.subjectаналіз конкурентоспроможностіru_RU
dc.subjectефективність маркетингової діяльностіru_RU
dc.subjectвдосконалення маркетингуru_RU
dc.subjectмаркетингова стратегіяru_RU
dc.subjectкомунікативна політикаru_RU
dc.subjectmarketing activityru_RU
dc.subjectb2b marketru_RU
dc.subjectcompetitiveness analysisru_RU
dc.subjectmarketing effectivenessru_RU
dc.subjectmarketing enhancementru_RU
dc.subjectmarketing strategyru_RU
dc.subjectcommunicative policyru_RU
dc.titleМаркетингова діяльність на ринку b2bru_RU
dc.title.alternativeMarketing activity in the b2b marketru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тхір В.О. Кваліфікаційна робота.pdf240,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Тхір В.О. Реферат.pdf246,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.