Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9809
Назва: Удосконалення комплексу маркетингу ТД "СТРОЙ СЕРВІС ГРУП"
Інші назви: Improvement of the marketing-mix TD "STROY SERVIS GROUP"
Автори: Шаларь, О.В.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: маркетинг
комплекс маркетингу
маркетинг на ринку будівельних товарів
marketing
marketing-mix
marketing on the construction materials market
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні основи управління комплексом маркетингу підприємства, розглянуто сутність комплексу маркетингу підприємства, досліджено основні підходи до управління комплексом маркетингу підприємства та особливості маркетингової діяльності підприємств на будівельному ринку.
The work deals with the theoretical aspects of management of the marketing-mix of the enterprise, the essence of the marketing-mix is considered, the basic approaches to management of the marketing-mix and peculiarities of marketing activity of the enterprises on the building market are investigated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9809
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шаларь О.В. Кваліфікаційна робота.pdf690,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Шаларь О.В. Реферат.pdf523,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.