Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9809
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШаларь, О.В.-
dc.date.accessioned2019-08-08T12:49:25Z-
dc.date.available2019-08-08T12:49:25Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9809-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні основи управління комплексом маркетингу підприємства, розглянуто сутність комплексу маркетингу підприємства, досліджено основні підходи до управління комплексом маркетингу підприємства та особливості маркетингової діяльності підприємств на будівельному ринку.ru_RU
dc.description.abstractThe work deals with the theoretical aspects of management of the marketing-mix of the enterprise, the essence of the marketing-mix is considered, the basic approaches to management of the marketing-mix and peculiarities of marketing activity of the enterprises on the building market are investigated.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectкомплекс маркетингуru_RU
dc.subjectмаркетинг на ринку будівельних товарівru_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.subjectmarketing-mixru_RU
dc.subjectmarketing on the construction materials marketru_RU
dc.titleУдосконалення комплексу маркетингу ТД "СТРОЙ СЕРВІС ГРУП"ru_RU
dc.title.alternativeImprovement of the marketing-mix TD "STROY SERVIS GROUP"ru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Шаларь О.В. Кваліфікаційна робота.pdf690,92 kBAdobe PDFView/Open
Шаларь О.В. Реферат.pdf523,82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.