Дослідження якості обслуговування в банках

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Одеський державний економічний університет

Анотація

Статтю присвячено дослідженню якості обслуговування в банках України. Розглянуто дії банківських установ щодо залучення клієнтів в довгостроковій перспективі та вимоги споживачів до якості надання послуг. Визначено рівень сервісу за елементами обслуговування та рівень задоволеності клієнтів від співробітництва з банками. The article is intended to introduce the service of Ukrainian banks. The ways of the banks clients attraction in a long-term prospect and the users requirement of the service quality are considered. This paper offers results of the research of the elements service level and the level of clients satisfaction with bank collaboration.

Опис

Ключові слова

Бібліографічний опис

Завадська Д. В. Дослідження якості обслуговування в банках / Д. В. Завадська // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський держ. екон. ун-т. – Одеса, 2010. – Вип. 39. - С. 238-245.

Зібрання

Підтвердження

Огляд

Доповнено

Посилаються