Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9824
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБурдіяк, Г.В.-
dc.date.accessioned2019-08-09T11:36:22Z-
dc.date.available2019-08-09T11:36:22Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9824-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються науково-теоретичні та прикладні аспекти щодо розробки стратегії управління персоналом готельного підприємства. Досліджено наукові підходи до визначення сутності категорії «управління персоналом» у готельному господарстві. Визначено основні методи управління персоналом у готельної сфері. Наведено загальну характеристика готельного підприємства «Geneva». Проведено аналіз виробничої діяльності готелю. Розглянуто стан організації праці та управління персоналом в готелі. Для формування стратегії управління персоналом в готелі «Geneva» запропоновано загальні принципи і методика проведення атестації персоналу. Розроблено методику оцінки рівня розвитку компетенцій співробітників та побудовано алгоритм оцінювання потенціалу працівника готелю. Запропоновано модель компетенцій співробітника готелю.ru_RU
dc.description.abstractThe graduation project with theoretical and applied aspects of the development of a hotel management strategy for a hotel company. The scientific approaches to the definition of the essence of the category "personnel management" in the hotel industry are researched. The basic methods of personnel management in the hotel sphere were determined. A general description of the hotel company "Geneva" was given. The analysis of the hotel's activity was done. The state of the organization of work and personnel management at the hotel. For the formation of the strategy of personnel management at the hotel "Geneva" the general principles and methods of carrying out certification of personnel was offered. The adapted model of the interrelation of the criteria of employee evaluation among themselves, with the goals and objectives of the hotel was presented. The model of competencies of a hotel employee was offered.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectстратегія управління персоналомru_RU
dc.subjectготельне господарствоru_RU
dc.subjectготельru_RU
dc.subjectорганізаційна структураru_RU
dc.subjectметоди управлінняru_RU
dc.subjectкорпоративна культураru_RU
dc.subjectмотиваціяru_RU
dc.subjectатестаціяru_RU
dc.subjectstrategy of personnel managementru_RU
dc.subjecthotel industryru_RU
dc.subjecthotelru_RU
dc.subjectorganizational structureru_RU
dc.subjectmanagement methodsru_RU
dc.subjectcorporate cultureru_RU
dc.subjectmotivationru_RU
dc.subjectcertificationru_RU
dc.titleФормування стратегії управління персоналом в готелі «Geneva»ru_RU
dc.title.alternativeFormation of personnel management strategy at the hotel «Geneva»ru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бурдіяк Г.В. Кваліфікаційна робота.pdf482,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Бурдіяк Г.В. Реферат.pdf396,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.