Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/982
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗавадська, Д.В.-
dc.date.accessioned2013-12-16T11:43:43Z-
dc.date.available2013-12-16T11:43:43Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationЗавадська Д. В. Дослідження якості обслуговування в банках / Д. В. Завадська // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський держ. екон. ун-т. – Одеса, 2010. – Вип. 39. - С. 238-245.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/982-
dc.description.abstractСтаттю присвячено дослідженню якості обслуговування в банках України. Розглянуто дії банківських установ щодо залучення клієнтів в довгостроковій перспективі та вимоги споживачів до якості надання послуг. Визначено рівень сервісу за елементами обслуговування та рівень задоволеності клієнтів від співробітництва з банками. The article is intended to introduce the service of Ukrainian banks. The ways of the banks clients attraction in a long-term prospect and the users requirement of the service quality are considered. This paper offers results of the research of the elements service level and the level of clients satisfaction with bank collaboration.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherОдеський державний економічний університетru_RU
dc.titleДослідження якості обслуговування в банкахru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Випуск 39

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Завадська Д.В. Дослідження якості обслуговування в банках.pdf201,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.