Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9839
Назва: Підвищення ефективності діяльності підприємств готельного господарства шляхом удосконалення маркетингу
Інші назви: Increasing the efficiency of the hotel industry by improving marketing
Автори: Недух, Ю.О.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: маркетинг
маркетингова діяльність
готельне господарство
організація надання готельних послуг
marketing
marketing activity
hotel industry
hotel services organization
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингової діяльності підприємств готельного господарства. Проаналізовано сутність поняття «маркетинг»; особливості маркетингової діяльності підприємств готельного господарства; надано характеристику готельного комплексу «Одеса»; здійснено аналіз економічної діяльності ГК «Одеса»; досліджено конкурентну позицію та стан маркетингової діяльності ГК «Одеса» на ринку готельних послуг.
The work deals with theoretical aspects of marketing activities of the hotel industry enterprises. The essence of the concept of "marketing" is analyzed along with the features of the marketing activity of the hotel industry enterprises; characteristics of the hotel complex "Odessa" are given; an analysis of the economic activity of the HC "Odesa" was carried out; the competitive position and the state of marketing activity of HC "Odessa" on the market of hotel services are researched.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9839
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Недух Ю.О. Кваліфікаційна робота.pdf256,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Недух Ю.О. Реферат.pdf208,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.