Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9843
Назва: Підвищення конкурентоспроможності ресторану шляхом удосконалення управління маркетингом
Інші назви: Increasing the competitiveness of the restaurant by improving marketing management
Автори: Сопрук, О.І.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: маркетинг
маркетингова діяльність
конкурентоспроможність
конкурентна позиція
імідж
реклама
«маркетинговий ROI»
marketing
marketing activity
competitiveness
competitive position
image
advertising
"marketing ROI"
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні і практичні аспекти маркетингової діяльності підприємств ресторанного господарства з метою підвищення конкурентоспроможності. Розкрито сутність основних понять - маркетинг, конкурентоспроможність, конкурентна позиція.
The work deals with the theoretical & practical aspects of marketing activities of the restaurant industry enterprises in order to increase competitiveness. The essence of the basic concepts - marketing, competitiveness, competitive position – were described.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9843
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сопрук О.І. Кваліфікаційна робота.pdf422,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Сопрук О.І. Реферат.pdf432,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.