Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9843
Title: Підвищення конкурентоспроможності ресторану шляхом удосконалення управління маркетингом
Other Titles: Increasing the competitiveness of the restaurant by improving marketing management
Authors: Сопрук, О.І.
Issue Date: 2018
Keywords: маркетинг
маркетингова діяльність
конкурентоспроможність
конкурентна позиція
імідж
реклама
«маркетинговий ROI»
marketing
marketing activity
competitiveness
competitive position
image
advertising
"marketing ROI"
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні і практичні аспекти маркетингової діяльності підприємств ресторанного господарства з метою підвищення конкурентоспроможності. Розкрито сутність основних понять - маркетинг, конкурентоспроможність, конкурентна позиція.
The work deals with the theoretical & practical aspects of marketing activities of the restaurant industry enterprises in order to increase competitiveness. The essence of the basic concepts - marketing, competitiveness, competitive position – were described.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9843
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сопрук О.І. Кваліфікаційна робота.pdf422,52 kBAdobe PDFView/Open
Сопрук О.І. Реферат.pdf432,96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.