Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9843
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСопрук, О.І.-
dc.date.accessioned2019-08-13T06:37:24Z-
dc.date.available2019-08-13T06:37:24Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9843-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні і практичні аспекти маркетингової діяльності підприємств ресторанного господарства з метою підвищення конкурентоспроможності. Розкрито сутність основних понять - маркетинг, конкурентоспроможність, конкурентна позиція.ru_RU
dc.description.abstractThe work deals with the theoretical & practical aspects of marketing activities of the restaurant industry enterprises in order to increase competitiveness. The essence of the basic concepts - marketing, competitiveness, competitive position – were described.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectмаркетингова діяльністьru_RU
dc.subjectконкурентоспроможністьru_RU
dc.subjectконкурентна позиціяru_RU
dc.subjectіміджru_RU
dc.subjectрекламаru_RU
dc.subject«маркетинговий ROI»ru_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.subjectmarketing activityru_RU
dc.subjectcompetitivenessru_RU
dc.subjectcompetitive positionru_RU
dc.subjectimageru_RU
dc.subjectadvertisingru_RU
dc.subject"marketing ROI"ru_RU
dc.titleПідвищення конкурентоспроможності ресторану шляхом удосконалення управління маркетингомru_RU
dc.title.alternativeIncreasing the competitiveness of the restaurant by improving marketing managementru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сопрук О.І. Кваліфікаційна робота.pdf422,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Сопрук О.І. Реферат.pdf432,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.