Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9845
Назва: Розробка стратегії підвищення якості послуг підприємств готельного господарства
Інші назви: Development of a strategy for improving the quality of services of hotel industry enterprises
Автори: Феофанова, О.Г.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: управління якістю готельних послуг
стратегія
готельне підприємство
конкуренція
менеджмент якості
SWOT-аналіз
персонал
фінансово-господарська діяльність
quality management of hotel services
strategy
hotel enterprise
competition
quality management
SWOT-analysis
personnel
financial and economic activity
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об'єктом дослідження кваліфікаційної роботи є процеси підвищення якості послуг на підприємствах сфери гостинності. Розглянуто наукові підходи щодо формування стратегії підвищення якості послуг готельних підприємств. Визначено основні принципи стандартизації та сертифікації системи управління якістю послуг. Надано загальну характеристику готелю «Де Рішельє». Проведено аналіз фінансово-господарської діяльності готелю «Де Рішельє». Проведено SWOT- аналіз готелю «Де Рішельє». Сформовано заходи формування стратегії підвищення якості послуг в готельному підприємстві «Де Рішельє». Проведено апробацію методики оцінювання якості послуг в готелі «Де Рішельє». Розроблено рекомендації щодо впровадження автоматизованих систем, призначених для розв’язання функціональних задач управління персоналом готелю. The graduation project consists of 3 sections.
The object of the study of qualification work is the processes of improving the quality of services in the hospitality industry. The scientific approaches concerning formation of the strategy of improving the quality of services of hotel enterprises are considered. The basic principles of standardization and certification of the quality management system are determined. The general description of the hotel "De Richelieu" is provided. The analysis of financial and economic activity of the hotel "De Richelieu" was carried out. A SWOT-analysis of the hotel "De Richelieu" was conducted. Measures to formulate a strategy for improving the quality of services in the hotel business "De Richelieu". Approbation of the methodology for assessing the quality of services at the hotel "De Richelieu". Recommendations for the introduction of automated systems designed to solve the functional tasks of hotel management are developed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9845
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.