Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9872
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГонцова, В.В.-
dc.date.accessioned2019-08-13T18:40:25Z-
dc.date.available2019-08-13T18:40:25Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9872-
dc.description.abstractВипускна робота складається з 3 розділів. Об’єкт дослідження – процес формування корпоративної культури туристичних підприємств. У статті розглянуто сучасні науково-теоретичні підходи щодо формування корпоративної культури туристичного підприємства. Визначено фактори впливу на корпоративну культуру, акцентовано увагу на факторах внутрішнього середовища, які безпосередньо впливають на конкурентоспроможність туристичного підприємства. Запропоновано напрями та заходи формування корпоративної культури туристичного підприємства. Визначено основні методи оцінки корпоративної культури. Надано загальну характеристику туристичного підприємства ТОВ «Селезньов Тур». Зроблено аналіз господарської діяльності. Розглянуто організаційну систему управління. Проаналізовано зовнішнє середовище ТОВ «Селезньов Тур». Запропонована модель формування позитивної корпоративної культури ТОВ «Селезньов Тур». Розроблено організаційну схему управління кадровим потенціалом та методика оцінювання кадрового потенціалу туристичного підприємства ТОВ «Селезньов Тур», надано рекомендації щодо удосконалення управління туристичним підприємством на підґрунті концепції лідерства.ru_RU
dc.description.abstractObject of research -the process of forming a corporate culture of tourism enterprises. The article deals with modern scientific and theoretical approaches to the formation of the corporate culture of the tourist enterprise. The factors of influence on the corporate culture are determined, attention is focused on factors of the internal environment, which directly influence the competitiveness of the tourist enterprise.The directions and measures of formation of the corporate culture of the tourist enterprise are offered. The basic methods of corporate culture evaluation are determined. The general description of the tourist enterprise LTD Seleznev Tour is given. An analysis of economic activity is made. The organizational management system is considered. The external environment of LTD Seleznev Tour is analyzed. The model of formation of positive corporate culture of LTD Seleznev Tour is proposed. The organizational chart of human resource management and the methodology for assessing the personnel potential of the tourist enterprise LLC Seleznev Tour were developed, and recommendations were given for improving the management of a tourism enterprise based on the concept of leadership.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectкорпоративна культураru_RU
dc.subjectменеджментru_RU
dc.subjectтуристичне підприємствоru_RU
dc.subjectтуристичні послугиru_RU
dc.subjectринокru_RU
dc.subjectcorporate cultureru_RU
dc.subjectmanagementru_RU
dc.subjecttravel companyru_RU
dc.subjecttravel servicesru_RU
dc.subjectmarketru_RU
dc.titleШляхи удосконалення управління туристичним підприємством на засадах формування корпоративної культуриru_RU
dc.title.alternativeWays to improve the management of a tourism enterprise on the basis of the formation of corporate cultureru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.pdf312,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат.pdf189,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.