Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9878
Назва: Розробка стратегії підвищення якості послуг підприємств туризму
Інші назви: The development of the strategy of improving the quality of tourism companies services
Автори: Карачевська, М.Д.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: якість надання послуг
конкурентоспроможність
конкуренція
прибуток
рентабельність
підприємство туристичної сфери
quality of service provision
competitiveness
competition
profit
profitability
tourism industry enterprise
Короткий огляд (реферат): У роботі розглянуто: визначення сутності і значення управління якістю надання послуг, а також виявленно чинники, що впливають на підвищення якості послуг підприємства туризму; розглянуто види стратегій функціонування туристичних підприємств. Надано оцінку конкурентного середовища туристичної фірми «Селезньов Тур» та проведено аналіз результатів фінансово-господарської діяльності на основі системи показників. Запропоновано рекомендації щодо підвищення якості послуг шляхом впровадження франчайзингових відносин та ряду заходів для їх реалізації. Спрогнозовано прибуток туристичної фірми «Селезньов Тур» на основі впровадження рекомендованих заходів.
The work considers: definition of the essence and importance of quality management of services, as well as the factors that influence the improvement of the quality of services of the enterprise of tourism; types of strategies for the operation of tourism enterprises are considered. The estimation of the competitive environment of the travel agency "Seleznev Tour" was given and the analysis of the results of financial and economic activity based on the system of indicators was carried out. Recommendations for improving the quality of services through the introduction of franchising relations and a number of measures for their implementation are suggested. The profit of the travel agency "Seleznev Tour" is estimated based on the implementation of the recommended measures.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9878
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.pdf336,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат.pdf188,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.