Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9878
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарачевська, М.Д.-
dc.date.accessioned2019-08-13T19:09:23Z-
dc.date.available2019-08-13T19:09:23Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9878-
dc.description.abstractУ роботі розглянуто: визначення сутності і значення управління якістю надання послуг, а також виявленно чинники, що впливають на підвищення якості послуг підприємства туризму; розглянуто види стратегій функціонування туристичних підприємств. Надано оцінку конкурентного середовища туристичної фірми «Селезньов Тур» та проведено аналіз результатів фінансово-господарської діяльності на основі системи показників. Запропоновано рекомендації щодо підвищення якості послуг шляхом впровадження франчайзингових відносин та ряду заходів для їх реалізації. Спрогнозовано прибуток туристичної фірми «Селезньов Тур» на основі впровадження рекомендованих заходів.ru_RU
dc.description.abstractThe work considers: definition of the essence and importance of quality management of services, as well as the factors that influence the improvement of the quality of services of the enterprise of tourism; types of strategies for the operation of tourism enterprises are considered. The estimation of the competitive environment of the travel agency "Seleznev Tour" was given and the analysis of the results of financial and economic activity based on the system of indicators was carried out. Recommendations for improving the quality of services through the introduction of franchising relations and a number of measures for their implementation are suggested. The profit of the travel agency "Seleznev Tour" is estimated based on the implementation of the recommended measures.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectякість надання послугru_RU
dc.subjectконкурентоспроможністьru_RU
dc.subjectконкуренціяru_RU
dc.subjectприбутокru_RU
dc.subjectрентабельністьru_RU
dc.subjectпідприємство туристичної сфериru_RU
dc.subjectquality of service provisionru_RU
dc.subjectcompetitivenessru_RU
dc.subjectcompetitionru_RU
dc.subjectprofitru_RU
dc.subjectprofitabilityru_RU
dc.subjecttourism industry enterpriseru_RU
dc.titleРозробка стратегії підвищення якості послуг підприємств туризмуru_RU
dc.title.alternativeThe development of the strategy of improving the quality of tourism companies servicesru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.pdf336,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат.pdf188,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.