Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9899
Title: Дослідження і прогнозування кон’юнктури ринку (на прикладі ринку цукру)
Other Titles: Research and forecasting of market conditions (on the example of the sugar market)
Authors: Александровська, О.Ю.
Issue Date: 2018
Keywords: цукровий буряк
цукор
ринок цукру
виробництво та споживання цукру
кон’юнктура рику
sugar beet
sugar
sugar market
sugar production
sugar consumption
market conditions
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні аспекти дослідження і прогнозування кон’юнктури ринку, аналіз кон’юнктури ринку цукру в Україні, прогнозування кон’юнктури ринку цукру. Проаналізовано: кон’юнктуру світового та вітчизняного ринку цукру, стан функціонування вітчизняного ринку цукру, розглянуто методичні підходи щодо дослідження кон’юнктури ринку, досліджено конкурентне середовище на ринку цукру, розглянуто ринок цукру за сегментами споживання, а також визначено ключові проблеми ринку цукру та напрями підвищення конкурентоспроможності підприємств цукрової галузі України. Розроблено кореляційно-регресивну модель розвитку ринку цукру. Запропоновано: впровадити техніко-економічні та організаційні заходи стабілізації у галузі, реконструювати галузь з метою приведення потужностей підприємств у відповідність з кон’юнктурою внутрішнього та зовнішнього ринків, вивести з експлуатації морально та фізично застаріле обладнання нерентабельних виробництв, формування сегментів споживачів та цільових ринків збуту цукру для підвищення експортного потенціалу галузі, підвищити конкурентоспроможність продукції шляхом зменшення енергетичних, матеріальних та трудових витрат і вдосконалення інфраструктури та диверсифікації виробництв.
The work deals with the theoretical aspects research and forecasting of the market situation, analysis of the sugar market situation in Ukraine, forecasting of the sugar market situation. The analysis of the world market situation and the domestic sugar market, the state of the functioning of the domestic sugar market, the methodical approaches to market research, the competitive environment in the sugar market, the sugar market in terms of consumption segments and the key problems of the sugar market and trends increase of competitiveness of enterprises of the sugar industry of Ukraine. The correlation-regressive model of sugar market development is developed. Author analysis: to introduce technical-economic and organizational measures of stabilization in the industry, to reconstruct the industry in order to bring the capacity of enterprises in line with the situation of the domestic and foreign markets, to decommission morally and physically obsolete equipment of unprofitable productions, forming segments of consumers and target markets for sugar to increase the export potential of the industry, to increase the competitiveness of products by reducing energy, material and labor costs and improvement of infrastructure and diversification of production.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9899
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кваліфікаційна робота.pdf245,38 kBAdobe PDFView/Open
Реферат.pdf374,69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.