Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9899
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАлександровська, О.Ю.-
dc.date.accessioned2019-08-15T22:16:22Z-
dc.date.available2019-08-15T22:16:22Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9899-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти дослідження і прогнозування кон’юнктури ринку, аналіз кон’юнктури ринку цукру в Україні, прогнозування кон’юнктури ринку цукру. Проаналізовано: кон’юнктуру світового та вітчизняного ринку цукру, стан функціонування вітчизняного ринку цукру, розглянуто методичні підходи щодо дослідження кон’юнктури ринку, досліджено конкурентне середовище на ринку цукру, розглянуто ринок цукру за сегментами споживання, а також визначено ключові проблеми ринку цукру та напрями підвищення конкурентоспроможності підприємств цукрової галузі України. Розроблено кореляційно-регресивну модель розвитку ринку цукру. Запропоновано: впровадити техніко-економічні та організаційні заходи стабілізації у галузі, реконструювати галузь з метою приведення потужностей підприємств у відповідність з кон’юнктурою внутрішнього та зовнішнього ринків, вивести з експлуатації морально та фізично застаріле обладнання нерентабельних виробництв, формування сегментів споживачів та цільових ринків збуту цукру для підвищення експортного потенціалу галузі, підвищити конкурентоспроможність продукції шляхом зменшення енергетичних, матеріальних та трудових витрат і вдосконалення інфраструктури та диверсифікації виробництв.ru_RU
dc.description.abstractThe work deals with the theoretical aspects research and forecasting of the market situation, analysis of the sugar market situation in Ukraine, forecasting of the sugar market situation. The analysis of the world market situation and the domestic sugar market, the state of the functioning of the domestic sugar market, the methodical approaches to market research, the competitive environment in the sugar market, the sugar market in terms of consumption segments and the key problems of the sugar market and trends increase of competitiveness of enterprises of the sugar industry of Ukraine. The correlation-regressive model of sugar market development is developed. Author analysis: to introduce technical-economic and organizational measures of stabilization in the industry, to reconstruct the industry in order to bring the capacity of enterprises in line with the situation of the domestic and foreign markets, to decommission morally and physically obsolete equipment of unprofitable productions, forming segments of consumers and target markets for sugar to increase the export potential of the industry, to increase the competitiveness of products by reducing energy, material and labor costs and improvement of infrastructure and diversification of production.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectцукровий бурякru_RU
dc.subjectцукорru_RU
dc.subjectринок цукруru_RU
dc.subjectвиробництво та споживання цукруru_RU
dc.subjectкон’юнктура рикуru_RU
dc.subjectsugar beetru_RU
dc.subjectsugarru_RU
dc.subjectsugar marketru_RU
dc.subjectsugar productionru_RU
dc.subjectsugar consumptionru_RU
dc.subjectmarket conditionsru_RU
dc.titleДослідження і прогнозування кон’юнктури ринку (на прикладі ринку цукру)ru_RU
dc.title.alternativeResearch and forecasting of market conditions (on the example of the sugar market)ru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.pdf245,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат.pdf374,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.