Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9923
Назва: Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства (на прикладі ТОВ «Метал Холдінг Трейд»)
Інші назви: The ways of rising up the competitiveness of the company (on the example of «Metal Holding Trade ltd»)
Автори: Ромадан, К.К.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: конкуренція
конкурентоспроможність
розширення сфери діяльності підприємства
фінансовий стан підприємства
ліквідність
рентабельність
фінансова стійкість
економічна ефективність
competition
competitiveness
scope of business expansion
financial condition
liquidity
profitability
financial sustainability
economic efficiency
Короткий огляд (реферат): Дипломна робота складається з трьох розділів. О`бєкт дослідження - конкуренція на ринку металопрокату на прикладі діяльності підприємства ТОВ «Метал Холдінг Трейд», яке, як і інші підприємства країни в сучасних умовах, повинне вміти представити конкурентоспроможну продукцію та відповідні послуги і бути готовим до ефективної роботи в режимі ринкових відносин. Досліджено особливості внутрішнього стану підприємства в розрізі показників оцінки його фінансового стану та рівня рентабельності; проведено діагностику зовнішнього середовища та його функціонування. Запропоновано пріоритетний напрямок розширення діяльності на підприємстві шляхом створення нового цеху, реалізація якого спрямована на збільшення прибутку та підвищення конкурентних позицій підприємства. Проведено економічне обґрунтування розширення підприємства. Спрогнозовано прибуток від реалізації послуг. Проведено оцінку економічної ефективності проекту. Проаналізовані можливі ризики та запропоновані заходи щодо їх мінімізації.
Thesis consists of three chapters. The object of the research is competition on the market of metal rolling on the example of activity of the enterprise of «Metal Holding Trade» enterprice, which, like other enterprises of the country in modern conditions, should be able to present competitive products and services and be ready for effective work in the market relations. The features of the internal situation of the company in terms of indicators to measure its financial condition and profitability were explored; the diagnostic of company environment and its functioning was made. Priority area proposed expansion of the company by creating a new department, the implementation of which aims to increase the income and improve the competitive position of the company. An economic assessment of the proposed expansion of the company was made. The economic efficiency of the project was reviewed. The possible risks were analyzed and measures to minimize them were proposed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9923
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.pdf371,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат.pdf602,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.